24b W krainie średnich (II,III LO) |
25/05/2019 |
24a W krainie średnich (gimnazjum, liceum) |
25/05/2019 |
23b Magia matematyki (II, III liceum) |
27/04/2019 |
23a Magia matematyki (gimnazjum, I LO) |
27/04/2019 |
22b Od fragmentu po całość, czyli o sztuce uczenia się z danych ( II, III LO) |
23/03/2019 |
22a Od fragmentu po całość, czyli o sztuce uczenia się z danych (gimnazjum, I LO) |
23/03/2019 |
21b Kody korekcyjne, czyli jak można wykryć i poprawić błąd w przesyłanej informacji (II, III LO) |
23/02/2019 |
21a Kody korekcyjne, czyli jak można wykryć i poprawić błąd w przesyłanej informacji (gimnazjum, I LO) |
23/02/2019 |
20b Informacje ukryte w kodzie DNA (II, III LO) |
19/01/2019 |
20a Informacje ukryte w kodzie DNA (gimnazjum, I LO) |
19/01/2019 |
19b Czy komputery mogą być nieobliczalne? |
08/12/2018 |
19a Czy komputery mogą być nieobliczalne? (gimnazjum, I LO) |
08/12/2018 |
18 b Mózg, klocki i gwiezdne wojny (liceum) |
24/11/2018 |
18 a Mózg, klocki i gwiezdne wojny (gimnazjum) |
24/11/2018 |
17b Więcej światła i matematyki (liceum) |
27/10/2018 |
17a Więcej światła i matematyki (gimnazjum) |
12/10/2018 |
16a Dodawanie dla średniozaawansowanych (gimnazjum) |
19/05/2018 |
16b Dodawanie dla średniozaawansowanych (liceum) |
19/05/2018 |
15b Inne niż rzeczywiste, czyli o dziwnych systemach liczbowych (liceum) |
14/04/2018 |
15a Inne niż rzeczywiste, czyli o dziwnych systemach liczbowych (gimnazjum) |
14/04/2018 |
14b Objętości figur godz. 9.30 (liceum) |
17/03/2018 |
14a Objętości figur godz.9.30 (gimnazjum) |
17/03/2018 |
13b Kolorowanie płaszczyzny i sieci radiowe (liceum) |
03/03/2018 |
13a Kolorowanie płaszczyzny i sieci radiowe (gimnazjum) |
03/03/2018 |
12b Skonstruować niekonstruowalne (liceum) |
10/02/2018 |
12a Skonstruować niekonstruowalne (gimnazjum) |
10/02/2018 |
11b Co oznaczają pojęcia: większy, maksymalny, największy? – O różnych sposobach porządkowania zbiorów (gimnazjum) |
09/12/2017 |
11a Co oznaczają pojęcia: większy, maksymalny, największy? – O różnych sposobach porządkowania zbiorów (liceum) |
09/12/2017 |
10b Proste sposoby na trudne problemy (liceum) |
25/11/2017 |
10 a Proste sposoby na trudne problemy (gimnazjum) |
25/11/2017 |
9b Nowe życie starych automatów (liceum) |
04/11/2017 |
9a Nowe życie starych automatów (gimnazjum) |
04/11/2017 |
8b Trochę więcej o paraboli (liceum) |
|
8a Trochę więcej o paraboli (gimnazjum) |
|
7b Tablice i ich zastosowania (gimnazjum, liceum) |
|
7a Tablice i ich zastosowania (gimnazjum) |
|
6b W co grają matematycy? (liceum) |
|
6a W co grają matematycy? (gimnazjum) |
|
5b Tajemnice liczb pierwszych (gimnazjum, liceum) |
|
5a Tajemnice liczb pierwszych (gimnazjum) |
|
4b Co by było gdybyśmy mieli po 8 palców? (gimnazjum, liceum) |
|
4a Co by było gdybyśmy mieli po 8 palców? (gimnazjum) |
|
3b W geometrii odpowiedni rysunek to połowa sukcesu |
|
3a W geometrii odpowiedni rysunek to połowa sukcesu (gimnazjum) |
|
2b Między wymiarami czyli rzecz o fraktalach (gimnazjum, liceum) |
|
2a Między wymiarami czyli rzecz o fraktalach (gimnazjum) |
|
1b O kolorowaniu map i nie tylko map (gimnazjum,liceum) |
|
1a O kolorowaniu map i nie tylko map (gimnazjum) |
|